Bine ai venit! [autentificare]     Coșul meu (gol)
HOME DESPRE NOI LIVRAREA ȘI PLATA CONTACT

Returnarea produselor

Condiții generale de returnare a produselor

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 130/2000 în cazul în care cumpărătorul este nemulțumit de performanțele sau calitatea produsului sau dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale. Produsele se pot returna, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Contravaloarea produselor comandate se va returna în maxim 30 de zile calendaristice de la data denunțării în scris a contractului de către consumator.

Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise (e-mail, fax, etc.) în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform.

Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri sau alte semne de uzură precum și produsele parțial consumate.

Produsele, nu se pot returna decât în ambalajul cu care au fost expediate și împreună cu toate documentele (manual de utilizare, garanție). Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnării produselor, iar „SC VERTEX COM SRL” nu poate fi facută răspunzătoare.

Costul transportului produselor mai sus menționate revine în responsabilitatea clientului. În cazul în care produsul a fost achiziționat într-o perioadă în care este în vigoare o ofertă de transport gratuit, dacă produsul va fi returnat, se va reține din valoarea acestuia costul de expediere suportat inițial de „SC VERTEX COM SRL”. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea (Urgent Curier). Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de către client. În cazul în care expediați coletul cu plata la destinație, vom fi nevoiți să facturăm contravaloarea transportului plus costul kilometrilor adiționali, dacă este cazul.

Pentru informații suplimentare privind returnarea produselor ne puteți contacta folosind pagina de contact.

Pentru a returna un produs trebuie să urmezi pașii următori

Pasul 1
Trimite o notificare scrisă (e-mail, fax, etc.) folosind datele de la pagina de contact, în maxim 10 zile de la primirea produsului.

În notificare este obligatoriu să specifici:
  • numărul facturii,
  • data achiziției,
  • numele produsului,
  • motivul restituirii.

Pasul 2
Împachetează produsul, împreună cu cutia originală a acestuia, nedeteriorată, toate accesoriile primite, certificatul de garanție (dacă este cazul) și o copie a facturii.
Toate acestea trebuie împachetate corespunzător în altă cutie, nu în cutia produsului.


Pasul 3
Expediază produsul, prin curier rapid (Urgent Curier) la adresa:

„SC VERTEX COM SRL”, Bd. Dacia nr. 53, bl. AN 49, parter, Oradea, Bihor

Te rugăm să specifici pe colet (etichetă) mesajul:

RETURNARE PRODUS


Clientul este responsabil de împachetarea produsului și a documentelor necesare pentru expediere.


Cum cumpăr
on-line?
Citește acum ghidul nostru
și totul va fi mult mai simplu!
Produse cu
extracte naturale
Descoperă acum care este
secretul produselor noastre!
Livrarea și
plata
Află totul despre livrare
și modalitățile de plată!